Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Τρέλες στις Βρυξέλλες


Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή....

[Το σύμπαν για κάποιο λόγο αποφασίζει ότι δε θέλει να πάω Βρυξέλλες]
Πέμπτη: Aνεβάζω πυρετό.

[Το σύμπαν με ακούει να λέω "εγώ ακόμα και με πυρετό τη βέλγικη μπύρα θα την πιω" και στέλνει κατάρα νούμερο δυο]
Παρασκευή: Παθαίνω φρικτή αλλεργία από αντιβίωση.

[Το σύμπαν τρίβει τα χεράκια του ευχαριστημένο γιατί νομίζει ότι ξεμπέρδεψε μαζί μου]
Σάββατο απόγευμα: ΑΝΕΒΑΙΝΩ στο αεροπλάνο τρέμοντας σαν το ψάρι από πυρετό, υποφέροντας από αλλεργία και έχοντας ένα νεσεσέρ με φάρμακα και αλοιφές στη βαλίτσα μου.

[Το σύμπαν έχει μείνει μαλάκας. Παρόλα αυτά αποφασίζει να μου δώσει ένα τελευταίο μάθημα]
Σάββατο βράδυ: Kαταφθάνω Βρυξέλλες με όλα τα προηγούμενα ΣΥΝ βουλωμένα αυτιά που δεν ξεβουλώνουν με τίποτα.

[Ειναι η σειρά του σύμπαντος να πάρει ένα μάθημα από μένα]
Μια ώρα μετά την άφιξη μου: Ο ουρανίσκος μου γαργαλιέται από άφθονη παγωμένη βέλγικη μπύρα!

Από κει και πέρα ξεχάστε σύμπαν, πυρετούς, αλλεργίες, κατάρες και πληγές του Φαραώ γιατί μετά τις ευεργετικές ιδιότητες της πρώτης μπύρας ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ.



41 σχόλια:

  1. χαχαχα καλά να περάσεις κορίτσι! Έτσι μπράβο! Χωρίς ρίσκο δεν κάνουμε τίποτα!!!
    Α! Είστε όλες καταπληκτικές στις χορευτικές σας ικανότητες χεχε (βλέπε επικεφαλίδα του blog)
    Και τα μυαλά στα κάγκελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα έτσι και τα μυαλά στα μίξερ!
      Τα κορίτσια είναι από τις καλύτερες χορεύτριες που διαθέτει το μπλογκ, μία προς μία. Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. το συμπαν μετα απο αυτο,πεταγετε αμστερνταμ και πλακωνεται στα τσιγαριλικια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σίγουρα εκεί θα πετάχτηκε γιατί μετά με άφησε στην φασαρ... εεε ησυχία μου!

      Διαγραφή
  3. οι κόκκινες οι παντοφλίτσες όλα τα λεφτά...
    μπράβο θηρίο!
    έτσι, για να μάθει το σύμπαν που πάει να τα βάλει μαζί σου!
    κι ένα σφηνάκι, ξέρεις εσύ, εις υγείαν!
    να σου στείλω τη διεύθυνσή μου να μου στείλεις κάρτα;
    μάκια μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπλουζ μου επέστρεψα την Τρίτη το βράδυ! Πήγα μόνο για τρεις αμαρτωλές νυχτερινές εξόδους! Κάρτες δεν έχω, έφερα όμως σοκολάτες! Να στείλω? Μάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. ναι ναι
      αμ τί, όχι θα έλεγα;
      χι χι
      βέβαια, δε το συζητώ, θα φέρεις αύριο με τα ρούμια πάει το κακάο....
      εκδρομούλα αστραπή;
      μμμμ!
      καλό ΣΚ αμόρε, μάκια!

      Διαγραφή
  4. να περάσεις σούπερ και γράψε κανονικά το σύμπαν!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τα πέρασα, ακριβώς γιατί το έγραφα συστηματικά, μεθοδικά και προκλητικά! Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Με το που διάβασα την αναρτηση σου: κοπανάω με δύναμη το χέρι στο γραφειο και φωνάζω "ΕΤΣΙ ΡΕ"
    Τι νόμιζε ρε το σύμπαν????Οτι θα έκανε ο,τι ήθελε αυτο???
    (ποσο με συγχίζει αυτο,οταν το πιστευει το συμπαν)
    και όπως λέει και το πλυντήριο : Δε το άφησες να σε νικησει!!!!Το νίκησες εσυ!!!! ΕΤΣΙ ΡΕ!!!
    --Σαλιαγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Σαλιάγκι καταλαβαίνεις τι πήγε να μου κάνει δυο μέρες πριν την αναχώρηση μου?? Αλλά δεν ήξερε, δε ρώταγε?

      Σαν σαράβαλο πήγα αλλά ΠΗΓΑ! Έτσι για να του τη σπάσω. Όχι που θα μας κάνει ό,τι θέλει το σύμπαν με τις βρωμο-συνωμοσίες του!

      Διαγραφή
  6. Καλά ξηγήθηκες κορίτσι μου, βλέπω μπόλικες μπύρες στο
    φανταστικό ξύλινο τραπέζι {δεν μπορούσα να μη το παρατηρήσω},
    μυρίζομαι καλοπέραση και γέλια !!
    Πάνε πυρετοί και αλεργίες ;)
    Καλό μήνα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν όλα φανταστικά και το διαμέρισμα που νοικιάσαμε τέλειο. Ξέχασα να το βγάλω φωτογραφίες, σίγουρα θα σου άρεζε!
      Αλλά οι μπύρες ακόμα καλύτερες! Καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  7. Υπάρχουν κάμποσοι λόγοι για τους οποιους οι βέλγικες μπύρες είναι οι καλύτερες παγκοσμοίος και ΟΧΙ δεν ειναι υποκειμενικό αυτο που λέω ,ουτε ''περι ορέξεως...''.Have fun...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχίζω να το πιστεύω και γω αυτό, δοκίμασα όσες περισσότερες μπορούσα (σε τέτοια θέματα θέλω να με εμπιστεύεσαι!). Στη φώτο οι μεσαίες είχαν 12% αλκοόλ, Δ Υ Ν Α Μ Ι Τ Η Σ!
      Επίσης, στα μπαράκια ήταν αρκετά φτηνές, μου έκανε εντύπωση!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα. Το σύμπαν ήθελε το καλό σου αλλά εσύ μάλλον έχεις επηρεαστεί απο τους μπεκρήδες της Μπλογκόσφαιρας. Οταν μπλέκεις με τέτοιους τύπους μόνο μπύρα θες. Ωραίο έχω μάθει το Βέλγιο. Μην μασάς καλά να περνάς και να κάννεις πάντα οτι γουστάρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον! χαχαχα η αλήθεια είναι ότι έμπλεξα με κακές μπλογκο-παρέες. Αλλά να ξέρεις τους έχω διότι αυτοί πίνουν μόνο όταν το θερμόμετρο λέει 36,6!!!

      Το Βέλγιο είναι ωραίο (δεν έχει αξιοθέατα) αλλά έχει νυχτερινή ζωή, κάτι που πραγματικά δεν περίμενα!

      Διαγραφή
  9. Καλώς ήρθες στη γειτονιά μας κυρά NamNaira! Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Χρήστο, πήγα Σάββατο και επέστρεψα Τρίτη, οπότε στη γειτονιά έκατσα πολύ λίγο, ήταν όμως αρκετό για να νιώσεις μια λάμψη να έρχεται από τα νότια!

      Τη Δευτέρα είχαν γενική απεργία λόγω κρίσης και σκεφτόμασταν να πεταχτούμε μέχρι Άμστερνταμ. Λίγο έλειψε να σε πετύχω σε κανένα δρομάκι!!!!

      Διαγραφή
    2. Έπρεπε να έρθεις μήν τυχόν και -ως το απόλυτα καυτό θυληκό- μου ξεπάγωνες κ τους σωλήνες, γιατί από το Σάββατο έχω πει το νερό, νεράκι... Κ εδώ δεν είναι Ελλάδα που κάνει 0.50 το μπουκαλάκι, όπως -αν κρίνω από τη φωτογραφία- φαντάζομαι διαπίστωσες! Την επόμενη φορά...

      Διαγραφή
  10. Αλήθεια το έκανες?! Μπράβο ρε θηρίο, είσαι το είδωλό μου από `δω και πέρα!!!Welcome back, λοιπόν και καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι τα κατάφερα! Βέβαια έκανα και σκέψεις του στυλ "πώς να είναι άραγε τα νοσοκομεία στο Βέλγιο" αλλά δεν πτοήθηκα!
      Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  11. Πιες και μια για εμάς!!!
    Αντιβίωση εννοείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα οι αντιβιώσεις απλά δεν ξαναμπαίνουν στον οργανισμό μου.
      Τελείωσα μαζί τους. Οριστικά!

      Διαγραφή
  12. Πέρα από την duvel έχω να κάνω μια διαπίστωση. Είναι τυχαίο που εσύ και ο celebritis διακοπάρετε παράλληλες ημερομηνίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xα! Εκ των πραγμάτων λανθασμένη η διαπίστωση διότι ο χωστήρας:
      1)αν πήγαινε κάπου, θα πήγαινε ανατολικά
      2)αν έπινε κάτι, θα έπινε χυμούλη
      3)αν ήταν μαζί μου, θα ξεχνούσε να κάνει σχολιάκια στα μπλογκς!

      Διαγραφή
    2. Για να μην παρεξηγηθούμε και μετά με λένε αγαπούλη και άλλα τέτοια φαιδρά.Όταν η Namie είναι άρρωστη τη στέλνω στη μαμά της (άσχετα που αυτή λέει ότι πήγε για μπύρες και τέτοια,όλα είναι μούφα),είναι στο Κάτω Αχλαδοχώρι και έχει τη μάνα της να την ταΐζει λαπά και χαμομήλια και πιστέψ'τε με,με ένα απλό γκουγκλάρισμα σας βρίσκω κι εγώ τέτοιες "ροκ φωτογραφίες".Όσο αφορά το ανατολικά,να σας θυμήσω ότι η Ρωσία είναι ΒΌΡΕΙΑ.Θα έπινα μπύρες και καμπάρι με τόνικ με σφηνάκια τεκίλα Κουέρβο σίλβερ.Και όσο αφορά το "σεξ" θα την άφηνα σύξυλη στο κρεβάτι πριν τη λιποθυμία και θα έτρεχα σε νετ-καφε για τρολλάρισμα.

      Υ.Γ.:Σ' αγαπώ μωρουλίνι μου!!!

      Διαγραφή
    3. Εντάξει το μωράκι μου είναι λίγο θυμωμένο τώρα γιατί μου πρότεινε ρομαντικό τριήμερο στο Καρπενήσι, με κεριά ρεσώ και άφθονο ice tea ροδάκινο αλλά αρνήθηκα. Μάλιστα μου πέταξε και το πιο δυνατό του χαρτί "εύκολη πρόσβαση στο internet" για να περάσουμε φίνα αλλά προτίμησα να πάω για μπύρες.
      Μη στεναχωριέσαι λατρεία μου, την επόμενη φορά θα σερφάρουμε μαζί τόσο κολασμένα, που θα αρχίσεις να φωνάζεις δυνατά ΤΡΟΛΛ-ΤΡΟΛΛ-ΤΡΟΛΛ!!!

      Διαγραφή
    4. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ!!!!!Μωρό έχεις τελικά χιούμορ!!!Την επόμενη φορά θα σου πω που θα πάω για διακοπές να μου κάνεις έκπληξη (θα μου κρατάς ένα λάπτοπ με 32άρα οθόνη και μια απεριόριστη σύνδεση)...θα σε ανταμείψω πλουσιοπάροχα ΚΑΙ θα σε αποκαταστήσω,γιατί εμείς στην Κρήτη έχουμε τιμή και κρατάμε το λόγο μας!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Ό,τι θέλει το αγόρι μου, αρκεί να πεις 3 φορές ενώπιον όλων "αποτάσσομαι τις Ρωσίδες"

      Διαγραφή
  13. και εκει που πηγαινα να σου γραψω''ποιον πατε να δουλεψετε ρε ομολογηστε οτι πηγατε μαζι διακοπες και ενωσατε εκτος απο τις ip σας και τα αλαβαστρινα κορμια σας''βλεπω με προλαβανε!Αλλα δεν πειραζει...σε ευχαριστω που μοιραζεσαι μαζι μας τις κοινες διακοπες σας για να παραδειγματιστει και το Παρταλι που δεν με πηγαινει πουθενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα να τη και η άλλη! Να πώς βγαίνουν οι κακές οι φήμες!

      Πάντως έχεις δίκιο, το Παρτάλι που σ'αγαπάει ειλικρινά (όχι σαν τον δικό μου τον παρλαπίπα) έπρεπε κάπου να σε είχε πάει μέχρι τώρα. Απαράδεκτος.

      Διαγραφή
    2. θα σε πάω μωρό μου διακοπές,τσώπαααα τσώωωωπααα!!

      Διαγραφή
  14. 1ον.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧ
    2ον. Έχω το πιο λεπτομερέστατο φόντο απ'όλους.Και φυσικά το καλύτερο.Σου αξίζουν συγχαρητήρια. Επίσης εκτός από τα αγαπημένα μου πόστερ, πέθανα με το χρυσό μου Laptop...

    Vicky είσαι μια μικρή θεά.. Αποδεικνύεις περίτρανα ότι ακόμα και σε μια e-σχέση είστε παραπονιάρες. Γυναίκες...


    Να ξέρετε ετοιμάζω ένα έπος διαφορετικό απ'ταλλα..Με blogoπροσωπα που εκτιμώ και χαβαλεδιάζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησα να αποδώσω με αριστουργηματική ακρίβεια την κρυφή ζωή σου.
      Περιμένουμε το έπος, κανόνισε!

      Διαγραφή
    2. Καλα με συκοφαντειτε εδω περα και δεν το ειχα παρει πρεφα!και περνιεμαι και για γατα τρομαρα μου!
      Οσι,οσι δεν ειναι γκρινιες ειναι απλα μια ανθρωπινη παρατηρηση!Γκρινια θα ητανε αν το ελεγα και κρατουσα παραλληλα μια παντοφλα στο χερι..τωρα το λεω ενω εχω αναψει κερια μαγειρεψει και τον περιμενω φορωντας κατι απλο λιτο και απερριτο!Δεν το λες γκρινια αυτο!

      Διαγραφή
  15. Καλά του ξηγήθηκες του σύμπαντος αλλά θα ήθελα να έβλεπα τι θα έκανες αν σε είχε πιάσει και διάρροια. Οπότε δεν συνωμότησε όπως θα έπρεπε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ειλικρινά σου μιλάω και χωρίς καμία ντροπή: θα φορούσα πάμπερς!

      Διαγραφή
    2. Κάθε φορά που η πολυάσχολη ζωή μου με κρατάει για λίγο καιρό μακριά από τα μπλογκ, μπαίνω και τι βλέπω, αμπου ντάμπια, βέλγια και ποιός ξέρει τι άλλο σε λίγο καιρό, πως τα αλλάζετε έτσι μαντάμ τα αεροπλάνα, εμείς το μήνα μόνο σερβιέτες αλλάζουμε όχι χώρες

      Διαγραφή
    3. χαχα θα σου πω μόνο μία ατάκα και θέλω να την καταλάβεις

      "Κανείς δεν ξέρει ότι πετάτε μόνο με 39euro"

      Διαγραφή
  16. Όπως και να 'χει, δώστου να καταλάβει! Καλημέρα και φτου σκόρδα, ή αλλιώς "σκόρδα στο μνι'ς" που λέει η γιαγιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή